Miło nam poinformować, że nasza Poradnia po raz kolejny uzyskała Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001-2008 nadany przez DET NORSKE VERITAS CERTYFIKATION B.V. THE NETHERLANDS.
Nadrzędnym celem Poradni jest świadczenie usług medycznych na wysokim, specjalistycznym poziomie, oraz zapewnienie pacjentom i ich rodzinom, a także personelowi przyjazne i bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług Poradnia opracowała system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2008.
Kierownictwo Poradni dla zapewnienia realizacji przyjętych celów jakościowych zobowiązuje się do :
- prowadzenia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami dotyczącymi realizowanych usług,
- stałego i systematycznego doskonalenia i podwyższania wiedzy, umiejętności zawodowej pracowników w zakresie opieki medycznej nad pacjentem,
- szacunku do pacjentów i ich rodzin, jako stałego elementu naszych działań,
- doskonalenia działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków bytowych pacjenta,
- uświadamiania i angażowania personelu w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych usług,
- ciągłego doskonalenia skuteczności wdrożonego systemu zarządzania jakością.
W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu do realizacji i okresowo weryfikowane przez Kierownictwo.
Kierownictwo zobowiązuje się również do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji tej polityki.